Tuesday, January 18, 2011

JaLaN2 MiNuM PeTanG

last friday,me,en suami n of course our arsyad pegi makan sotong tepung kat pantai airport kat k.t..my 2 sista pon join skali..my sis ya n sis afiqah..lagi sorang demam so xjoin..besshh coz dapat makan2..heee..i like..for me kedai nie the best sbb environment yg bersih n all the seafood n others food pon sodap..hehee...tp taktau la if kedai lain lagi best kan..lain org lain tastenyerr.. :) if there anybody nk saye bawak gi kat situ bole aje..anytime if me n en suami free la ye... :)so enjoy the pict lorr...


arsyad n ayah nengok ape tu yee..ish3...like father like son..

arsyad @ 4months.. :)

the view..

sis ya + sis afiqah

hepy family to the ends...amin...

kepok goreng + ikan celup tepong

sotong tepong yg sodapp.. :)

udang tepong pon ader ye..


air nyior eskrim yg sgt yummyy... :)
arsyad wit ibu.. :) muah!

 so, thats all my story okey...daaaa... :)

No comments:

Post a Comment

HOME SITEMAP DISCLAIMER