Sunday, February 6, 2011

My LoVe StOrY..

'nk trima ke dia..hmmm..fikir punyer fikir...hmmm..saye takde abg..so why not i accept him as my brother..' time tu saye form 1 n my age is 13 n thats is the starting i know him...my love... :) for the beginning, he use his classmate to know me..nak berkenalan la kan..hehhee..kakak classmate dia tu my roomate kat hostel..soo..its easy la kan..we change our biodata...n i lost it now..huhu...dah terbuang kot..sowi ye my dear...

then,somtimes he gives cards..letters...hehheee.....tp time tu dia dah ader awex tau..n me?hahaa..pon ader boyprend...alaaa..cintan cintun time skolah gitu camane la sgt kan..hehhee..somtimes terserempak kat skolah berdebar la jugak..kitaorg tak date sgt..

at least setahun sekali jumpe sbb dia mesti datang beraya kat umah..thanx ye sayang..heheeee...jumpe kat luar pon aderla skali je kowt..dh tak hingat sgt la..huhu..but i try to remember the moments...

ktorg jadi close balik dalam tahun 2006..bulan mac ke april dah luper la..huhu..

one night i pray..i want to know my future husband..saye dah busannn dgn komitmen yg tak pasti ni..i mean i want to serious commitment to my real husband..i ask ALLAH to give the right way to me..n...ALHAMDULILLAH..tomorrow morning he give me a message..gudmorning message.. :) woww...thanx to ALLAH..n start from that msg, we become close..n close...n kami bertunang end of 2006..kami bercinta after the engagement.. :) time tu saye tak abis study lg tau kat UUM tercenta..hehheee...family pon on so saye pon on ajela..sepanjang kat UUM as a fiancee to mr shahrul azuandi nie,banyak yg kena jaga..dulu bole la kan bersosial lebih sket..hehhee...dh jd tunang org kena kurangkan sket la kan..heheee...

then we married on 30 May 2009...ALHAMDULILLAH...hope kekal sampai akhir nyawa ye sayang..amin...love u so much!!heeeee.... =)

its about 12years i know him in my life..wow!!!its very long kan?tp tula..dulu berangkat-angkat..sekarang dah jadi teman sebantal.. =) cheeewahh..

soo..thats the story mory..how i met him..too many memories wit him but let it be our memories till the end...amin...

the day we become one..a husband..a wifey..

after ijab qabul..

~ mr shahrul n mrs hazirah ~

No comments:

Post a Comment

HOME SITEMAP DISCLAIMER