Thursday, February 9, 2017

My First Experience with Mary Kay

pagi tadi aku ada personal skin care class dengan beauty consultant Mary Kay..merangkap kawan sekolah menengah dulu..nama manja dia Joja..siap buat make over lagi tau!siapa tak nak kan?

pernah jugak aku google pasal Mary Kay...macam best tengok yang dah achieve something dalam Mary Kay..masyukk jugak lah kalau kau rajin, tebal muka..standard lah, kalau usaha lebih, kau dapat lebih..hehe

so aku memang dah lama nak suruh Joja explain pasal Mary Kay..sebab dia ada buat skin care class sekali...dia ajar macam mana nak cuci muka dengan betul, bila perlu pakai mask, kenapa kena pakai itu ini...yang bestnya, aku boleh try semua produk yang dia bawak tu percuma!best kan!

the result, aku suka dengan cara dia ajar aku..so nampak lah keberkesanan produk tu...hehe

nah aku belanja muka selfie lepas simple make up tadi..


aku jenis suka yang simple je..ni pun anak-anak dah tegur tadi..haha..nampak sangat sebelom ni muka tak terurus kan!hoho

next update kita story lagi eh pasal Mary Kay!
sebab nak bersiap nak balik rumah mertua..biasalah hujung minggu..balik rumah mertua, rumah mak aku..nie lah kelebihan duduk dekat dengan family kan?boleh lah diaorang lepas rindu kat cucu-cucu..hehe...


No comments:

Post a Comment

HOME SITEMAP DISCLAIMER