Thursday, May 25, 2017

kenapa Gee suka tulis blog

skema tak tajuk post tu?haha!

kenapa gee suka tulis blog?

1) Nak simpan memory. untuk anak-anak especially. sebab mungkin hari esok ingatan pun dah kurang nak story mory kat diaorang,  so masa tu diaorang boleh baca blog ni.

2) Nak share tips dan info. ok yang nie gee suka sangat! gee ni takdelah banyak sangat tips. tapi yang mana sempat dikongsi gee akan kongsi dalam blog. moga bermanfaat untuk kita semua.

3) Nak share bisnes. ok yang ni sampingan je sebenarnya. sekarang gee in love dengan Mary Kay. so gee nak share apa yang best sangat dengan Mary Kay ni ye. haha!

4) For side income. yang ni gee tak pakar lagi. masih lagi usaha untuk dapatkan income dari nuffnang ( ada beberapa sen je). 

5) Nak cari kawan baru! gee housewife tau!jiran pulak semua kerja. bosan jugak takde geng nak sembang. ada blog boleh lah blogwalking, baca post korang..inspiration!


love,
gee ❤

6 comments:

  1. I wish I was a housewife. How does it feel, ya? Semenjak ada baby ni, kepala duk fikir tu je. Tak mahu tinggalkan baby di pengasuh, kalau boleh nak raise him by myself.

    And me too! I write because this is my diary. Not good in giving stories, but will let them read by themselves.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you dear!!jadi housewife banyak benda kita kena korban dear..masa kita, minat kita. tapi Allah sebaik-baik perancangkan..ada hikmah yang lebih baik untuk kita semua disebalik apa yang kita korbankan..

      ya!!lets keep sharing about them!nanti senang nak ingat balik zaman mereka kecik..hehe

      Delete
  2. done follow :) salam kenal dan selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  3. Siqah paling suka bab blog sebagai penyimpan memori 😍 Kalau siqah rasa down ke apa sebab blogging, tetap siqah akan teruskan blogging sebab fikir yang blog adalah seperti diari kita.

    Moga berterusan kita blogging ye Gee 😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah..best dapat simpan memory..anak2 besar nanti boleh baca..hehe

      Delete

HOME SITEMAP DISCLAIMER