Tuesday, May 2, 2017

Skincare Class Percuma

hi korang!
 gee nak share last weekend gee & team ada buat skincare class..semua percuma tau sebab dalam Mary Kay ni kami di ajar untuk berkongsi, memberi tanpa mengharapkan balasan..


tudung biru tu Sales Director Ninie..sekejap je tau dia jadi sd..dalam 10 bulan je..best kan?masyukkkk..hahahhha

okeh!dalam skincare class ni kami akan ajar teknik yang betul tentang penjagaan wajah...mungkin sebelum ni ada yang tak tahu cara yang betul nak cuci muka, sebab tu masalah jerawat & jeragat selalu ada..perlu tahu apa rutin yang sepatutnya kita buat supaya kulit wajah kita kekal sihat..jangan fikir nak putih flawless je tapi kulit dalam rosak..akibatnya esok-esok muncul masalah jeragat, bintik hitam, kulit kusam..


semua produk Mary Kay kami guna tanpa sebarang caj tau!jangan risau k..hehe..so dalam kelas ni korang boleh lah cuba produk mary kay..pastu yang bestnya kami akan ajar jugak basic make up..so nanti korang boleh lah nak try lipstick, mascara, eye shadow dan semuanya lah!


korang yang tinggal di sekitar kuala terengganu boleh jugak datang next event di Felda Residence...sempena majlis debut New Sales Director, akan ada pelbagai aktiviti yang best antaranya open skincare clasa, lips spa, lipstick party, perfume party..

best bila dengan Mary Kay, akan ada masa untuk diri sendiri..sesibuk manapun kena hargai diri kita..belai & dimanja..hehe..

love, 
mrs hazeera

6 comments:

  1. seronoknya dapat pegi class mcm ni...

    ReplyDelete
  2. Bestnyaaaa...teringin nak join, tapi nk kena tunggu dpt kerja dulu, takut ada yg berkenan nnt balik nangis pulak takde duit nak beli,haha

    ReplyDelete
  3. menarik jugak ada program camni kan. banyak pengetahuan berguna boleh dapat disni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. menarikk..banyak info kecantikan dapat..hehe

      Delete

HOME SITEMAP DISCLAIMER