Monday, July 13, 2015

rindu arwah ayah

Assalamualaikum..salam 28 Ramadhan..eh!!lagi 3 hari je lagi puase!!wahh cepatnye rase..kan?semangat pulak nak raya..sambil duk dengar hot fm fafau+fizie+remy ishak duk merapu nie datang pulak mood nak menghupdate blog..ngeeeeee😀😀

sebenornye gie teringat kat arwah ayah..rindunye kat dia..Al fatihah😢😢

2001..masa tu gie form 4..semoga arwah tenang di sana...Amin..

bila dah takde disisi kite akan mula rase rindu..lumrah kot!bila ada tak di hargai kan..bertuahnya korang dapat merasa kasih sayang seorang ayah..yes saya ada ayah mertua yang sangat baik...sangat!Alhamdulillah..tapi kadang-kadang gie terpikir macam manalah kalau dia ada lagi..dengan cucu-cucu dia ni...even mase masuk u dulu pon rase sedih sebab dia takde nak tengok anak dia berjaya masuk universiti..pastu hari kahwin...hanya Dia yang tahu betapa sayunya hati nie..😢😢

korang..yang masih ada ayah..hargai lah dia...janganlah korang abaikan dia...rindu nak salam dengan dia..rindu kat bau dia..senyuman dia..

Korang nak tau?rupenye ada orang mirip arwah!!haaa...dia bapak sedare incik suami kite..masa 1st time tengok Ya Allah..mirip!suka gie tengok..even nak salam pon tak bole tapi bila tatap wajah dia rasa terubat sikit...Perancangan Dia adalah yang terbaik kan..ada bagitau kat bonda..hahhaha..pastu dia suruh amek gambar..hehee...segan lahh..haha..in syaa Allah manetau one day bole selfie sesame..ehh!!😅😅

2 comments:

  1. Wlpun sy masih ada ayh, tp skrng pyah nk jmpa sbb dh duk jauh.. Stahun bpe kli je jmpa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg penting balik jenguk dia kan..bole jumpe salam tanya khabar dah cukup buat dia bahagia..heee...

      Delete

HOME SITEMAP DISCLAIMER