Wednesday, July 19, 2017

seronok sebenarnya tulis blog

kan!aku suka suruh orang buat blog!best la sebab dapat duit dari nuffnang, best join segmen, best join contest, best dapat kawan blogger baru, best itu, best ini.. 

pada aku yang paling best tulis blog, bagi aku kepuasan maximum bila dapat post 1 entry. cuba bayangkan kalau dapat buat banyak entry, rasa macam best giler kan. kepuasan yang amat. 

kadang aku terfikir kenapalah zaman bujang dulu aku tak kenal dengan dunia blog ni. mesti lagi banyak benda aku boleh share & simpan. komitmen zaman bujang pun berbeza compare dengan komitmen ibu anak 4. hahahahahaha

gambar outing semalam
tapi tak semua orang suka share memory dalam facebook, instagram apatah lagi membebel di blog. aku sejenis yang suka tulis diary suatu ketika dahulu. haha. so blog sangat sesuai kot jadi tempat luahan rasa ( sikit ), tempat share memory, story. boleh la anak-anak baca apa kisah ibu dia share dalam blog ni. kalau tulis dalam buku paham-paham aje lah..haha!

semoga makin bertambah kawan aku dalam dunia blog ni..thank you korang sudi baca & tinggalkan komen!


17 comments:

  1. Kalau ada masa terluang, seronok juga baca entri bloger2 ni.
    Banyak info kita dapat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul!cuma kena luangkan sedikit masa untuk baca entry blogger-blogger ni kan..

      Delete
  2. mmg best.. tp dh lama tak join contest.. nk pulak skrg tgh bz..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama lah..kalau contest step yg simple boleh lah join..hehe

      Delete
  3. Hihi...salam kenal...blog saya tu dari bujang sampai sekarang...sebenarnya pernah stop kejap...hahaha...ni rasa nak sambung balik...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita pernah silent blog berbulan jugak..now im back!hahahaha

      Delete
  4. Salam kenal.. mama suka berblog sebab boleh kenal ramai blogger lain juga

    ReplyDelete
  5. Dulu saya suka berblog sebab nak jadikan diary juga.. tapi akhirnya berhijrah.. kongsi bahan ilmiah sahaja.. hal peribadi sebagai selingan yang tak keterlaluan...

    Semoga terus bersemangat untuk berblog..

    ReplyDelete
  6. in syaa Allah..moga banyak ilmu manfaat dapat dikongsi..

    ReplyDelete
  7. bestla jgk..
    sbb kat blog boleh membebel panjg kan..hehe
    kat fb or ig just share pic and caption yg pendek2..pepanjang sapo nak baco eh
    haha.dan kat blog pun boleh shre bnyk info,bertukar pndpat semua, lagi detail la kira nya..heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu?boleh story mory panjang lebar kn!

      Delete
  8. Betul tu akak, Mai pun jenis suka tulis diari, so skrg dah berhijrah ke dunia blog, ala-ala open diari la... Harap pembaca tak expect penulisan ilmiah dari blog mai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan!open diary!!kalau banyak idea nak tulis lagi best!

      Delete
  9. Sama juga yang bab diary tuh. HAHAH! punya lah sorok buku diary tuh sebab malu nanti adik2 baca. Sekali memang kantoi depa baca. Punyalah gaduh besaq. Malu kot..rase macam Dush! Dush! hahaha... bila dah berjaya ppost satu entry tuh sangat BEST. Satu kejayaan yang besarrrr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan!boleh lompat bintang!tidor lena..hahahhaah

      Delete
  10. bab diari tu sama. suka sngat tulis diari dulu.. hehe

    ReplyDelete

HOME SITEMAP DISCLAIMER