Monday, December 7, 2015

tutorial tudung Aidijuma

Aku baru je berkenalan dengan tudung AJ ni..sebelum ni pakai shawl biasa tu je..pastu tengok kawan-kawan pakai nampak canteq jugak tudung AJ ni...salah satu sebabnya design AJ canteq untuk dipakai macam shawl..semua AJ empat segi tau...tapi sebenarnya bole pakai macam-macam cara...

sebelom nie memang suka pakai bawal empat segi...pastu buat macam shawl..sekarang macam aku lagi selesa pakai macam shawl sebab tak payah nak tiup-tiup baiki atas tudung tu..haha...pakai macam shawl kan senang..okeh kat group whatsapp ada member aku share tutorial pakai tudung AJ ni..meh aku share ngan korang ye..











Macam-macam gaya bole buat..pastu kalau nak labuh ke singkat ke kecik ke besar ke..semua bole adjust..haha

baru ni adik aku ada bagi 2 tudung AJ...bole la rasa pakai...best!kain pon canteq..owh AJ ni dia ada beberapa label tau!setiap label ni harga berbeza mengikut kualiti kain...so yang adik  aku bagi tu black label..best la kain dia...

ni wajah-wajah aku ber Aidijuma..haha





love,
hazirah

2 comments:

  1. Femes gak tudung ni. Tp, tak pernah pakai. Hihi

    ReplyDelete
  2. Kita pon baru berjinak jinak..nampak ramai sangat duk post kan..hahaha..try la sis..best jugak material dia..

    ReplyDelete

HOME SITEMAP DISCLAIMER