Thursday, February 28, 2013

Be My BisneS PartneR

Assalamualaikum....

Hi korang....Alhamdulillah...syukur sangat sebab my team dah semakin berkembang!!dan yang paling gie tak sangka2 gie pon dah dapat bisnes partner...syukur...will introduce her soon..heee...n malam tadi got another potential bisnes partner...
dulu gie macam takut2 nak buat bisnes nie...sebab tak yakin dapat ke nak buat kan...n now i'm soo excited doing this bussiness...the best part this bisnes make me become a positive person!!my team sangat support each other!!dengan adanyer bermacam online tools sekarang,we connected everyday!!even ada yang duk sabah...sarawak but still can do this bisnes!!

my mentor Sarah turun padang sekali untuk explain the bisnes plan to my potential partner...tenkiu sarah!!
TEAMWORK!!

its all about teamwork!!kalo kiter buat sorang2 memang tak ke mana kot...buat kejap je pastu malas...sebab tu ada je yang group dah makin senyap sekarang nie sebab diaorang takde teamwork yang kuat!!n alhamdulillah...gie dapat join in the right group!!

korang jom jadi partner gie cepat2!!lets grab free tix to shanghai!!n my team will organize something special event soon...sooo ambil peluang nie cepat2!!heeee...

contact me for details :

GIE@HAZIRAH MOHD
013 9219135
hazshah8285@gmail.com 

No comments:

Post a Comment

HOME SITEMAP DISCLAIMER