Monday, April 10, 2017

make over blog

ingatkan manusia je ke nak make over?nak cantik...haha

harini terasa nak guna expert pulak mencantikkan blog aku yang tak seberapa ni..entah..rasa nak cari mood baru..hopefully bertambah lah angka dalam akaun nuffnang aku tuh..kah!

dah lupa macam mana aku jumpa blog sis hawa ni..jatuh hati sebab harga berpatutan sangat!semoga bertambah rezeki sis hawa!nie aku bagi dia punya link..hehe


aku baru je email dia pagi tadi..masih lagi dalam proses perbincangan nak buat macam mana..

tak sabar nak tengok hasil make over nanti..hehe

korang yang sedang mencari penyelesaian untuk masalah kulit muka boleh whatsapp je k..nombor ada kat gambar tu..hehe..meh aku consult & explain details tentang penjagaan wajah..hehe...apa yang paling penting, sebelom korang cuba produk di pasaran, pastikan produk tu telah diuji makmal keberkesanan dia..bukannya main packing je krim kilo dari luar..haha!


semoga bertambah mood aku untuk update blog lepas ni!

thank you korang sudi singgah!

love!

2 comments:

  1. CT pun dah lama x edit blog.. bertahun dah rupa blog macam tu jee hehe..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih banyak sbb sudi pilih Awa :D

    ReplyDelete

HOME SITEMAP DISCLAIMER